Hét fantasiewebdossier om jou uit je werkelijkheid te halen

Heb jij ook zo vaak te horen gekregen dat je “je hoofd uit de wolken moet halen?” en kun je ook maar geen genoegen krijgen van fantasieboeken- films en –series? Dan is dit webdossier precies wat je zoekt!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes uit de fantasiewereld en lees mijn mening over films, series en boeken. Denk je dat mijn mening fout is en weet je het beter? Treuzel niet en laat een reactie achter, want iedereen kan van iedereen leren.

Wat mij vroeger vooral overkwam was dat ik uitgelachen werd omdat ik fantasie geweldig vind maar je moet je niet schamen voor je passie want de mens heeft zijn fantasie om hem voor te bereiden op de werkelijkheid en je moet over voldoende fantasie beschikken om de waarheid aan te kunnen.

Water Dragon
plaatje: Anne Stokes

One thought on “Hét fantasiewebdossier om jou uit je werkelijkheid te halen

  1. Waarde ELF-telinge. Ik heb de inhoud van dit dossier grinnikend tot mij genomen. Je bent er in ieder geval in geslaagd mij inzage te geven in de wondere wereld der ‘ELF-en’ die beduidend breder is dan ik dacht. Door jezelf als actor op te voeren, een boek te bespreken films en tv-series aan te kondigen ben ik redelijk ‘bij’ zoals dat het.

    Wel een tip. Beperk je tot kortere zinnen. Ik zou met de eerste alinea uit jouw inleiding kunnen beginnen met meerdere vraagtekens er in (leest heel raar), maar beperk me tot de laatste: “Wat mij vroeger vooral overkwam was dat ik uitgelachen werd omdat ik fantasie geweldig vind maar je moet je niet schamen voor je passie want de mens heeft zijn fantasie om hem voor te bereiden op de werkelijkheid en je moet over voldoende fantasie beschikken om de waarheid aan te kunnen.” Eh, hier moet ik zelfs als lezer echt naar adem happen. Kun je dit niet anders formuleren? Hak ‘m eens in een paar nieuwe zou ik zo zeggen😉

    Kritiek mag, lof ook! Cijfer : 7,5

Leave a Reply

